viernes, 10 de abril de 2015

Projecte de la figura humana

El referent principal del meu projecte serà el hiperrealisme i la il·lustració.
Vaig inspirar-me en una fotografia d’una model famosa que vaig veure en una web que s’anomena pinterest. La qual vaig dibuixar en la meva llibreta d’artista.


Volia fer un projecte que tingues sentit, amb un significat amagat darrere d’aquell dibuix. I vaig pensar en representar el conflicte polític d’Ucraïna, o ja directament la guerra que hi ha en una part d’aquell país.


Volia representar aquell sentiment de por y de desesperació que sent el país. La dona representa la nació en general i les mares dels fills que van a la guerra. El cabell, el pentinat representa les seves terres. Les orenetes mortes, la llibertat i el blat té el significat de la vida.
A classe vam tenir nomes dues sessions per treballar el projecte. Aquelles dues sessions vaig estar pensant en el projecte, inspirant-me i buscar imatges en pagines web.


Tota la part més important la vaig fer a casa en les vacances de Setmana Santa i vaig tardar com quatre dies en acabar totalment el projecte ja que la tècnica que he triat requereix molta sotilesa i paciència.

Làmina 50x70 tècnica amb grafit


No hay comentarios:

Publicar un comentario